En sådan där trött dag

2009-03-31 20:53:52 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Har varit tröttligt (ja, det är mitt alldeles egna ord för trött) och tussligt (mitt egna ord för att vara sjuk) här i flera dagar nu. Det började med P som var hemma från skolan i slutet av veckan på grund av halsont och feber, och fortsatte sedan med N som fick feber i fredags och som inte kunde jobba varken lördag eller söndag. Igår var det min tur. Dessvärre med illamående och dålig mage. Och idag har det varit lilla hjärtat som har varit tusslig.

Och med tussligheten kom även gnäll och kläng. Så idag har jag haft en bebis hängandes i hasorna i stort sett från morgon till kväll. Mysigt på sätt och vis eftersom det annars kan vara svårt att få ha honom intill sig längre stunder. Men inte det minsta trevligt att se sitt lilla barn nedstämt. Så svårt att veta vad han vill och om han har ont någonstans.

Gick i alla fall lätt att få honom i säng.

Nu ska jag natta P.



Ingen kan vara nere med en ballong! Citat från: Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: Sara

usch jobbigt att ni är sjuka! Hoppas ni blir bättre snart =)

2009-03-31 @ 22:19:31
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Inger

Halloj!



Hoppas du får en hel natts välbehövlig sömn!



Bloggsvar:

Jodå kommentaren gick igenom. I alla fall en del av den, fast det framgick inte att det var du.



Tack för beröm! Jag skulle själv aldrig ge mig ut på en sådan vandring! Har lätt höjdskräck och det där hade bara varit för mycket!

2009-03-31 @ 22:23:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13829/
Postat av: Jennie

Stackars er... Hoppas det vänder snart - om inte annat så vi kan ses :) KRAM

2009-04-01 @ 07:23:59
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback