Trött på mig själv

2009-06-09 22:59:07 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Ibland blir jag så jäkla trött på mig själv för att jag skjuter upp massa saker. Små saker och stora saker. Allt mellan himmel och jord. Men ärligt talat så känns det inte som någon överdrift att säga att tiden inte räcker till.

Just nu går dagarna i ett.

Och grannarna hinner allt. Måla, städa, fixa i trädgården, bygga ut, lägga nytt golv, måla trappen, tapetsera om. You name it.

Åååå vad jag önskar mig mer tid och kraft och ork och engagemang för trädgården, altanen och inredning!

Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Emma

oo vad jag känner igen mig.!!!! .........same same... så mycket man vill så lite med tid...

2009-06-11 @ 23:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback