Sommarlov

2009-06-12 23:58:19 Högtider
» Kommentarer(2) «




Sommarlovet är här. Imorse var jag, Albin, N, mina föräldrar och mina svärföräldrar på skolavslutningen för P som gick ur trean. I augusti är det dags för mellanstadiet och allt vad det innebär. Själv hade jag några av mina roligaste år under mellanstadietiden så jag önskar Snutte det samma =)

Synd att regnet öste ner under hela avslutningscermonin, men det är ju sådant man glömmer snabbt. Däremot glömmer jag nog aldrig barnens sånginsatser, finns ju knappt något vackrare än barn som sjunger. Hade lovat P att inte börja gråta och jag lyckades ganska bra faktiskt, tror det var det där attans regnet som distraherade mig. Men en och annan liten lyckotår kom det allt när barnen avslutade med att sjunga Den blomstertid nu kommer..

Så här fina var våra prinsar idag. Jag är helnöjd med avslutningskläderna jag köpte till P, han var ju så stilig i den där tröjan med skjortkragen över. För att inte prata om Albin som var den sötaste sjöman man kan tänka sig ; )

Grattis till sommarlovet alla goa barn!

Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Jennie

De är jättefina, dina grabbar! Ha en bra helg! Kram

2009-06-13 @ 00:02:10
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Sara

är sjömanskläderna Albin har från Lindex? har sett sådana där. så söta ju!

2009-06-13 @ 15:54:09
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback