Lite off dagen efter

2009-07-22 21:58:37 Albin fyller månader & år
» Kommentarer(0) «


Albins födelsedag var lyckad och rolig trots att både han och jag mådde lite si sådär. Typiskt oss att bli sjuka när något extra kul är inplanerat. Snusse har varit kinkig i några dagar nu på grund av feber och ont i tandköttet. Han har fem tänder nu (tre i överkäken och två i underkäken), men det verkar vara fler på G. Själv började jag bli småseg och frusen igår, och i natt hade jag feberfrossa och ont i halsen. Tror det beror på att jag har gått miste om mycket sömn nu de senaste nätterna när Albin har skrikit tills han har spytt och varit hyperaktiv flera timmar varje natt. Så vi är trötta hela högen här hemma.

Idag pallrade vi oss i alla fall iväg till Becca där vi hade ett kalas för ettåringarna. Det var supertrevligt och jag glömde bort halsontet för en stund. P lekte med Beccas bonusson så han tyckte också att det var himla bra.

När vi kom hem flög tröttheten på mig igen och jädrans vad ont det gör i halsen. Jag äe helt enkelt lite off idag.


    
Som tur är var det andra än jag som var på hugget igår och gjorde Albins stora dag extra rolig. På bilderna i mitten kan ni se min mormor, Albins fadder, min pappa och min mamma som spexade ordentligt (Tro det eller ej men det fanns ingen annan dryck än kaffe och saft med på kalaset).

 

 
Albin fick bland annat en korgstol (som jag hade när jag var liten) från mina föräldrar, en gosekanin och en bok från Anna B och ett bollhav från oss.

De små bilderna är klickbara - så klicka och se dem i större format! ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback