Twilight har drabbat mig

2009-07-14 00:29:23 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «




Jag är inne i ett lyckorus och stort ha-begär blandat med en magiska känsla av det där man inte kan sätta ord på. Twilight har drabbat mig. Såg filmen alldeles nyss och är nu besatt.

Trodde inte det var en film för mig, men ååå jooo det var det. Minst sagt. Så galet fantastiskt mystiskt kärleksfull. Jag vill bara se mer och mer och mer och...(!)

"Isabella Swan flyttar till Forks, en liten regnig sovstad i Washington. Hon förväntar sig att hennes nya liv ska bli lika långtråkigt som staden själv. Men när hon träffar den gåtfulla och förföriska Edward Cullen tar hennes liv en oväntad och farlig vändning. Edward har länge lyckats hålla sin identitet som vampyr hemlig, men nu går ingen säker, minst av allt Bella, som är den person Edward älskar mer än någon annan. Edward och Bellas förhållande balanserar på knivseggen mellan begär och livsfara."  Så presenteras filmen på Twilights svenska webbplats. Lägg särskilt märke till ordet begär som kanske är just den där känslan jag inte kunde sätta ord på för några sekunder sedan.

Jag såg Robert Pattinson (Edward Cullen) i en talkshow någon gång i våras och kunde inte begripa hur människan kan klassas som snygg och sexig, men hmm.. om ni också tvekar så se filmen - jag lovar att ni kommer förstå ! Utan några som helst nakenscener lyckas han och hans medspelare bygga upp en enorm känsla som i alla fall gav mig blodtörstande aptit på livet och den vackra kärlek jag har vid min sida, min älsk.

Se den, bara lova mig det. Hyr den imorn!

Puss & Kram & kärlek i överflöd.

Kommentarer
Postat av: Sara

har inte alls tänkt se den filmen men nu blev även jag lite sugen!

2009-07-14 @ 09:11:03
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Du måste se den Sara :)

2009-07-14 @ 11:24:51
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback