Oväder

2009-07-30 18:48:31 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Idag är första dagen den här veckan som jag känner mig pigg. Hade sådan otur att jag var allergisk mot Kåvepenin som jag fick mot min öroninflammation, så i tisdags kväll när jag hade tagit den 12:e tabletten (skulle käka 6 st om dagen i 5 dagar) så började det klia på överallt på kroppen och här och där fick jag utslag som liknade knottbett.

Så igår fick jag en ny medicin utskriven och den verkar funka bättre.

Har gjort några riktiga klädfynd idag i en butik där min kompis Jessie jobbar. Bilder kommer om en stund!

Nu är det oväder här så det blir myskväll. Imorn kommer mina föräldrar hem från kusten och då ska de ha barnen över dagen. N har jour i brandkåren så om jag ska hinna umgås med honom för en gångs skull blir det till att vara hemma. Kanske ta en långpromenix om solen skiner. Eller bara passa på att njuta av lugn och ro.

Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: sofie*

Hoppas att ni får en underbar dag tillsammans idag då=)

Din blogg har fått en superfin design! kram

2009-07-31 @ 08:49:28
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback