Nya bloggtag

2009-07-18 00:57:12 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Hej i lördagsnatten (förlåt, fredagsnatten - oj vad dagvils man blir av semester).

Hoppas ni har njutit av sommarväder idag, liksom vi här i min del av landet har kunnat göra idag. Kom hem sent igår kväll efter en liten trip till Finnskogen, norr om Torsby. Jobbade där under onsdag eftermiddag och under nästan hela gårdagen, men hann även med att umgås med mina älsklingar N och Albin som höll mig sällskap uppe i urskogarna.

Kändes himla bra och tryggt att ha med sig familjen (ja, i alla fall nästan hela familjen) och de cirka 16 jobbtimmarna som jag gjorde kändes korta och lätta. Jobbet bestod av drygt trettio intervjuer med turister i området.

De närmsta dygnen innan den lilla "minijobbsemestern" blev ganska tunna här i min blogg. Satt nämligen fastklistrad i Photoshop och html-kodernas fantastiska värld. Resultatet blev en ny bloggdesign för min goa vän Becca. Hennes blogg är dock lösenordsskyddad men om ett par dagar (efter lite mer fix med hennes sida) kanske jag visar upp en skärmdump så att ni får en liten skymt av hur designen blev.

Som ni kanske har lagt märke till har jag även lagt till lite extra piff här på min egen blogg. Det blev två egendesignade hjärtmönster som jag har lagt in i bakgrunden och i min header. Tycker det skapade lite extra liv och rörelse och lyfte sidan en aning...! Hoppas ni också gillar det.

00.55. Dax att sova (!)

Måsbarnet

PS. Imorn kommer fler bilder från semestern och en liten story about vårt besök hos vänner i Torsby.


Kommentarer
Postat av: Sara

blev jättefint med hjärtanen =)

2009-07-18 @ 10:16:52
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback