Love is all we need.

2009-07-26 21:27:10 Underbara barn
» Kommentarer(0) «


Idag har jag upptäckt ett liten ny risgrynstand i Albins mun. Så kanske var det trots allt kli i tandköttet som har varit jobbigt för mitt lilla hjärta.

Idag mäktade jag inte med att lägga honom i spjälsängen utan lät honom somna här nere i vardagsrummet. Och än så länge sover han så gott så. Kärlek och trygghet, det är den bästa medicinen mot gnälliga barn. Och jag har då inget emot att ha en sötis sovandes här vid min sida när jag ska spendera kvällen framför tv:n med ett rör Pringels och en smaskig dipp. Då blir det ju två flugor i en smäll: Snacks och ögongodis på en och samma gång! För det finns faktiskt inget vackrare än ett sovande barn.


Mamma Måsbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback