Höstmode

2009-07-23 11:54:00 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Hej torsdag!

Efter ännu en natt av halsont och feberfrossa är det svårt att se positivt på eftermiddagen och kvällen då jag ska jobba. Men det är bara att ta sig i kragen och låtsas vara frisk, det brukar funka i några timmar. Just nu känner jag mig hyfsat okej ändå så det ska nog gå bra. Vädret är inte heller på min sida idag, jag ska jobba ute och himlen ser regntung ut. Tur att man har ett flexibelt jobb och så himla bra arbetsgivare! Om vädret ballar ur totalt så vet jag att det är helt okej att jag flyttar på mig och fortsätter arbetet i något köpcenter eller liknande. Det viktiga är att det finns turister där jag befinner mig. Uppdraget går nämligen ut på att intervjua turister.

Detta trista väder ger mig höstkänslor och det är inte det minsta jobbigt att sukta efter mysiga koftor, utsvängda jeans och snygga stövletter. Igår damp H&M´s höstkatalog ner i brevlådan så nu är det till och med ännu lättare! Hittade några gobitar både till mig och barna.


Dessa klänningar/tunikor är mina absoluta favoriter i årets höstkollektion från H&M. 199kr för den till vänster och 299 kr för den till höger.




Finfin polotröja med finfin prislapp - 199 kr!



Dessa cardigans är jag också sugen på!


Snygga och sköna brallor till min bonusson.


Även dessa skulle passa P bra.

Kram och trevlig torsdag
Trackback