Hängig

2009-07-28 17:11:35 Vardagsbabbel
» Kommentarer(4) «


Skulle så gärna vilja följa med familjen till stranden men tyvärr så orkar jag inte. Det är nog penicillinet som gör mig trött.

Sitter i sängen med datorn framför mig. Åt nyss ett glasswienderbröd som jag fick av älsk. Mums! Älskling och Albin hade en pappa- och sonförmiddag ihop medan jag sov förut och P var hos sin kompis. På vägen hem gick de förbi ett bageri och köpte med frukost och bakelse till mig :o) Så gulligt av honom och så mysigt att få små överraskningar när man minst anar det.

Igår satt jag vid datorn, bekvämt placerad i sängen, nästan hela kvällen. Resultatet blev en ny bloggdesign. IGEN?!  tänker ni säkert nu, men jag lovar att den här gången är jag riktigt nöjd och kommer behålla den här designen ett tag fram över. Kommer göra lite småjusteringar och nya finesser men själva basen kommer vara den samma.

Vill du också ha en ny bloggdesign? Kontaka gärna mig på [email protected]. Jag brinner för design- och kodmallar samt att "photoshopa" så det är absolut inte till något besvär för mig. Tidskrävande men kul!

Becca, om du läser det här så skicka de bilder du vill att jag lägger till bildspelet och i din side så ska jag göra klart din sida.

Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Becca

Ååå vilken fin sida du fått. Fast inte lika fin som min ;-)! Jag har totalt glömt bort korten och nu är vi i Falun fram tills fre. Ska sätta mej när jag kommer hem.. Äter du penicillin?? Ff sjuk:-(?

Å hur länge?? Jag å Jenny håller på att boka mammapartyt nu å du måste ju va med!

kram kram

2009-07-28 @ 21:20:32
Postat av: Jennie

Stackare... Tänk vad man kan uppskatta lite gottgott :)



Din sida har blivit jättefin! Tyvärr funkar den inte så bra på min dator. Måste bläddra till höger för att se hela sidan... Varför blir det så, ms Bloggdesign?



Ha det bra!

Kram

2009-07-28 @ 22:21:15
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Therese

Gillade verkligen din blogg design, romantisk och fin. Grattis i efterskott till lille A. Kram Therese

2009-07-29 @ 18:06:31
URL: http://tezzies-palats.blogspot.com/
Postat av: Måsbarnet

Vad glad jag blir över att ni tycker sidan är fin :) Hur ser sidan ut för dig nu Jennie? är det någon annan som har samma problem med min sida? Nu har jag i alla fall kortat av den lite så den borde funka för de flesta.



Kram på er

2009-07-30 @ 18:39:44
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback