Tröttast i stan

2009-01-31 22:59:45 Vardagsbabbel
» Kommentarer(4) «


Kan säga att det börjar kännas ganska slitsamt när man inte har sovit en hel natt på drygt ett halvår. Har inte tänkt så mycket på det tidigare, dagarna och nätterna har flutit på rätt så smärtfritt. Men nu. Nu när jag har haft influensan är jag bara så jäkla trött. Svårt att tänka. Svårt att titta. Svårt att göra helt vanliga vardagliga saker. Som nu när jag sitter här vid datorn och får skriva om vart annat ord för att det blir FEL. Och varje gång jag suddar och skriver om så känns det som att springa ett maraton (hmm, har i och för sig aldrig sprungit ett sådant... men ja ni fattar).

Kan man önska sig en hel natts sömn i present? Å, nej... jag fyller ju inte år än på cirka fyra månader. Kommer sova mig igenom födelsedagen och resten av juni månad om jag måste vänta ända tills dess.

Någon annan speciell dag att önska sig något på?

Ja, nu vet jag. Alla ♥-ns dag. Tacka vet jag den som uppfann den dagen!! Min räddare. Bara 14 dagar kvar. Yes!

God natt


Image
Bild: rubensbarn.com

Kommentarer
Postat av: Becca

JA man kan önska sej de. de gjorde jag när jag fyllde år ;-). vet inte om de är nån tröst just nu men när du slutat amma på natten kan ju N och du turas om att ta nätterna. iaf på helgerna ;-). många kramar från oss! kram kram

2009-02-01 @ 09:36:38
Postat av: Jennie

Nu är det snart en månad sedan vi flyttade Melker till eget rum. Dessutom har det funkat med vällingen lika länge. Det är vår recept på sovande nätter :) kram, Jennie

2009-02-01 @ 15:52:58
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vår dotter som nu snart fyller 6 år(!) sov hela nätter från hon var 2 månader. "Lyckades" inte lika bra med lillbrorsan hennes. Det är näst intill tortyr att inte få den sömn man behöver! Men det blir bättre :)

2009-02-03 @ 14:38:33
Postat av: Karin

Det var jag som skrev förra kommentaren :)

2009-02-03 @ 14:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback