Skam den som ger sig!

2009-01-03 21:33:58 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Yippie, jag fixade det! Den nya bloggdesignen är på plats. Ingen proffsdesign men jag är ändå nöjd över mitt verk - trodde ju att jag inte alls kunde det där med html.koder och stilmallar. Men när jag började läsa den där "grekiskan" så upptäckte jag att jag faktiskt har lagrat en hel del kunskap, från kursen i produktionskunskap på universitetet.

Har dock mött många hinder på vägen. Har ju som ni ser tidigare i bloggen även bett om hjälp, men ingen hörde av sig så det var bara att fortsätta testa och experimentera. Envis som jag är gav jag mig inte - så skam den som ger sig ; )

Och idéerna hopar sig för fullt i min lilla (men energiska) hjärna så jag kommer med största sannolikhet fortsätta bygga om och "måla" här på min sida. Mitt nästa mål är att få in foton i delen som kallas side.

Hoppas ni hänger med på denna spännande resa,

Måsbarnet (Hehe, jepp - tanken är helt klart även att göra en egendesignad signatur)

Kommentarer
Postat av: carro

jag följer dig som en hök! ;)

2009-01-03 @ 21:59:50
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: carro

det funkade. du är en klippa!

2009-01-03 @ 22:55:11
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback