Romantisk middag (?)

2009-01-24 16:29:18 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Städning. Tvättning. Promenad. Och klockan sex kommer mina föräldrar hit och ska vara barnvakt. Jag och älsk ska åka in till stan och äta på restaurang. Ska bli så mysigt... Och spännande, är ju första gången på drygt ett halvår som jag och N är själva utan barnen. Känner mig lite orolig eftersom Albin har svårt för att somna utan mig i närheten. Inte ens N har ju kunnat natta honom helt och hållet. Men men, det går säkert finemang. I värsta fall får väl mamma och pappa ta en rask kvällspromenad med skrutten om han blir gnällig.

Imorn är det fyra år sedan jag och N träffades för första gången och det måste ju firas. Om läget är under kontroll här hemma efter vi har ätit middag, så stannar vi nog kvar i stan och kanske festar till det. M fyller 24 år idag så det skulle vara kul att följa med ut.

Lördagspuss på er


Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas ni får det mysigt och kan njuta av varandras sällskap utan att tänka för mycket på barnen =)

2009-01-24 @ 18:39:17
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ha det så trevligt på tu man hand! Man behöver det ibland ;) KRAM

2009-01-24 @ 23:32:02
URL: http://melkersmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback