Glädjen nära till hands

2009-01-16 20:48:21 Känslor
» Kommentarer(0) «


Tack söta Carro, Jennie & Sara för er respons på mitt deppiga inlägg igår. När jag läste Carros kommentar blev jag alldeles tårögd, men på ett bra sätt. Skönt att veta att någon orkar höra på/ läsa om ens bekymmer.

Jag är dock väldigt bra på att le och skratta bort bekymmer så att andra inte behöver tyngas ner av dem. Inuti är jag en riktig känslomänniska som oroar mig för det mesta, men min glädje för livet (som jag faktiskt oftast känner) är himla härlig att alltid ha nära till hands. De sägs ju att ett skratt förlänger livet, läs det här om du missade det.

Nyss klämt i mig en pizza och nu är det läggdags för snusse. Sen ska jag ha en välbehövd myskväll tillsammans med älsk, en film och kanske lite snacks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback