Längtan efter sol och bad

2009-02-12 21:01:21 Resor
» Kommentarer(2) «


Blogg.se har varit lite segt idag, i alla fall när jag har varit här inne och försökt uppdatera min blogg.

Har haft en lagom lugn torsdag, tyvärr med inslag av mer hosta och även en gnutta feber för snusses del. Känns som vi aldrig tar oss ur den här influensan. Tog ändå en promenix i det ljuvliga vädret. Kallt i luften, men ack så skönt att få insupa solenergi. Jag är en solmänniska ända ut i fingertopparna! Längtar så efter sol och bad. Utlandsresor är min passion. Minst en gång om året, annars skriker min kropp efter att resa. Och nu märks det så väl i både kropp och själ att det snart är ett år sedan vi var på Lanzarote.

Har aldrig haft några större drömmar om mycket pengar, det har aldrig varit det viktiga för mig. Men om jag skulle vinna (kan ju i och för sig aldrig hända eftersom jag inte spelar något eller köper några lotter) så skulle jag använda pengarna till resor.

Nu är det dags för lite tv-tittande.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

tråkigt att ni aldrig blir helt friska!



nej bröllopet var faktiskt inte så dyrt men vi fick väldigt mycket för pengarna kan man säga eftersom vi har många som hjälpte oss med saker och ting utan att ta betalt. vi betalade dock inte det gjorde våra föräldrar. hade 120 pers på middag och ändå gick hela bröllopet inklusive kläder och alla smådetaljer på 45 000:-! Väldigt billigt =)

2009-02-12 @ 23:05:39
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: carro

åh vad härligt med sol och snö här upp i värmland. (skillnad mot gråa gbg) jag vet att det är lite retligt att säga det, men jag mellanlandar här under dagen, i eftermiddag blir det sthlm och tidigt i morgonbitti - Gran Canaria :) ta hand om dig! kramar

2009-02-13 @ 13:29:55
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback