Lättad

2009-02-06 23:10:12 Helg
» Kommentarer(4) «


Fick reda på något väldigt oroande igår. Drömde massa mardrömmar om det inatt och vaknade med världens huvudvärk. Och nu för ett par timmar sedan fick jag ett sms som talade om att jag kunde sluta oroa mig, det var inte som vi hade trott. Puh. Sådan oerhörd lättnad.

Har haft en sådan kul kväll tillsammans med P och älsk. Har ätit hamburgare och sett på Let´s dance. Låter kanske inte så kul i era öron, men vi har faktiskt skrattat en hel del och kramats massor. Sådana stunder betyder så mycket. Albin har sovit nästan hela kvällen. Skönt för lillskrutt.

Imorn är det årsmöte i dykarklubben... Är inte alls laddad, men det ska bli kul att träffa andra medlemmar och framförallt min goa vän Anna. N stannar hemma med barnen. Och sen får vi se hur vi gör på kvällen. Är bjudna på fest hos Becca som har fyllt 25 år. Skulle vara så kul att komma iväg men med tanke på att snusse har varit så jäkla krånglig den senaste veckan så kanske jag stannar hemma. ....Usch vad trist jag är...Vore allt bra om jag kom hemifrån en kväll och festade till det lite. Får se hur det känns imorn.


Kommentarer
Postat av: Becca

hej gumman! hur du än gör så blir de bra. skulle självklart tycka de va skiiit kul om du hängde på ;-). men om inte så tar vi de en annan gång vettu:-).

du kan väl slänga iväg ett sms imårn. många kramar till er

2009-02-06 @ 23:20:48
Postat av: *Sofie *

Tack=) Ja sådana stunder känner man vad som ör viktigt i livet, mys med barn slår allt;)



Hos oss kollade vi med lets dance igår och skrattade som bara den, Carljan är ju bara för bra hihi.



Jag hoppas att er lilla skrutt är piggare och bättre idag så att ni minsann kan unna er en kväll med fest, det behövs ibland speciellt efter en jobbig vecka! Hoppas ni får skoj,

Kram

2009-02-07 @ 10:03:45
URL: http://frusofie.se
Postat av: Måsbarnet

Sofie: Ja det var toppen att unna sig en festkväll med massa trevliga människor! Blir så lätt att man drar sig för att gå ut när det var länge sedan sist..



Albin sov hos mina föräldrar och det gick jättebra! Skönt när man märker attdet fungerar att vara ifrån honom några timmar. Kram!

2009-02-08 @ 21:50:53
Postat av: Måsbarnet

Sofie: Ja det var toppen att unna sig en festkväll med massa trevliga människor! Blir så lätt att man drar sig för att gå ut när det var länge sedan sist..



Albin sov hos mina föräldrar och det gick jättebra! Skönt när man märker attdet fungerar att vara ifrån honom några timmar. Kram!

2009-02-08 @ 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback