Hur slutar man med amningen?

2009-02-26 23:23:42 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Oj, är dagen redan förbi?

Trött som in i bomben.


Idag har jag varit i stan en sväng, blev bland annat ett par stentvättade "jeansleggings" från Gina Tricot och en sparkdräkt till Albin, och under kvällen har jag varit på ett möte.

Lördag till söndag ska jag och älsk bo på hotell i Stockholm. Ska gå på Joe Laberos show, äta trerätters middag och kanske festa till det lite. Ska bli så skönt att komma iväg, men samtidigt är jag nervös över hur det ska gå för mina föräldrar som ska passa Albin här hemma hos oss.

Jag försöker trappa ner på amningen men Albin är jättestönig och totalvägrar oftast att äta ur flaska. "Mam, mam, maaamaaa, mammmmmma, maaammmmaaa!" skriker han när han vill amma. När vi ger han flaskan så gallskriker han ända tills han somnar av utmattning (och hunger?). Så svårt att vara hård och inte böja sig för hans vilja när hans tårar sprutar åt alla håll.
Någon som har några tips att ge?



Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, för mig var det tvärtom. Jag fick nobben till slut. Längtar sååå tillbaks! Tids nog är han mogen för att släppa taget. Den dagen kommer det är bara att hålla ut. :)

Kram Karin

2009-02-27 @ 20:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback