Familjen Annorlunda

2009-02-25 15:31:39 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Mitt nya favoritprogram är Familjen Annorlunda. Älskar att se hur tiobarnsfamiljen i Älvdalen har det, de verkar ju vara en så kärlekfull familj och föräldrarna ser ju tokkära ut. Förundras dock över hur sjutton de hinner med allt.

Själv var jag stolt som en tupp, igår kväll, över att jag och älskling hade hunnit städa undervåningen medan Albin lekte så snällt med sina grejer och kröp runt lite överallt.

Övervåningen ser fortfarande ut som skrutt

Så häftigt att det finns de små kan hålla ordning på allt trots att de har tio barn. Och det härftigaste av allt - att det fortfarande lyser energi och kärlek från dem.

/Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Sara

jag blir också helt imponerad! förstår inte hur de haft tid att "tillverka" alla 10 barn =)

2009-02-25 @ 22:03:04
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback