Uppesittarkvällsfeeling

2009-12-18 00:37:06 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Shit vad det är "kvällen-före-julaftonskänsla" på den här torsdagskvällennatten.

Värsta uppesittarkvällsfeeling helt enkelt. Ni vet, granen är klädd, barnen sover gott i sina sänger, lugn julmusik i bakgrunden (just nu något liknande i en läskig film min sambo ser på), snön ligger vit där ute, köttbullarna är stekta, julskinkan är mer än halväten redan och man bara väntar. Väntar på något väldigt välbekant men ändå främmande.

Pirr i magen har jag.

Det ska bli sååå skönt att vara ledig tillsammans med familjen i cirka två veckor. Ska i och för sig jobba den 22:e. Men men. Alla andra dagar fram till den 11 januari ska jag inte boka upp mig på nååågot annat än fritid.

Älskar nuet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback