Skänk en slant

2009-12-28 14:25:35 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Jag, Becca och Jenny kom på en briljant ideé på juldagen. Vi bestämde att vi skulle lägga 100kr var som vi sedan ska skänka till Unicef. Sen bestämde vi också att vi ska fråga folk som vi känner om de ville göra likadant och se hur mkt pengar vi kan få ihop. Så nu vill jag skriva till alla som läser bloggen att skänka en slant (valfritt belopp).

Lite gör mycket!

Och för att öka pressen lite mer vet jag ju ungefär vilka som läser ;o)

Det går bra att skicka, lämna kontant eller föra över via bank. Så kom igen nu! Skippa godispåsen eller vad ni nu lägger onödigt mycket pengar på och hjälp andra som behöver vår hjälp! Om du vill delta i vår insamling maila mig [email protected]. Ingen summa är för liten.

Poliovaccin 
28 doser poliovaccin för 40kr

Gröt
10kg gröt för 50kr

Vätskeersättning
134 påsar vätskeersättning för 90kr


Kommentarer
Postat av: Becca

Heja Anna! Såklart du fick kopiera:-). Hoppas på att vi får in lite slantar nu då. Vilka mysiga inlägg du gjort med massor av fina jul och failjebilder. Kram på dej

2009-12-28 @ 17:20:46
Postat av: carro

i min släkt gav vi alla poliovaxiner i julklapp! väldigt bra grej!

2009-12-28 @ 18:31:33
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Anna! =)

Jättebra idé! Man blir så himla glad av att hjälpa andra. Själv skänkte jag pengar till Unicef innan jul. Kan man köpa julklappar för tusentals kronor så kan man alltid ge något till Unicef. Kram från andra Anna!

2009-12-29 @ 11:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback