Jag ser det snöar...

2009-12-04 22:23:15 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


jag ser det snöar, det var väl roligt hurra! Nu blir det vinter, nu blir det vinter som vi har önskat hurra!

Tack Johannah, som mig gav en kod som fungerade perfekt. Ni andra som vill ha vackert snöfall i er blogg, kolla in koden som Johannah har lämnat i sin kommentar på mitt förra inlägg.

Nu väntar jag med spänning på hur kvällens Idol avslutas. Jag håller på Tove!

Shit vad bra kvällens Skavlanshow var förresten, han är bara för bäst! Absolut en förebild inom journalistbranschen.

Lördagspuss

Kommentarer
Postat av: Sara

ditt snöfall funkar bara på din startsida och ej när man kommer in i ett inlägg som man gör när man använde bloglovin! tänkte att det kan vara bra att veta =)



Sov så gott!

2009-12-04 @ 23:18:10
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback