Helgen som gått

2009-12-07 10:10:55 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Måndag igen då. Måndag, fredag. Måndag, fredag. Måndag. fredag. Så har jag uppfattat den här hösten. Nu har jag äntligen haft en helg då jag har levt i nuet.

I fredags var det Idolkväll här hemma. Jag och familjen hade en mysig och lugn kväll. I lördags var det fullt ös. Slängde i oss frukost och åkte till stan. Köpte nya högtalare till datorn, en sjal till P och en kvällsoutfit till mig. Sedan tillbaka hem till byn där P hade dansuppvisning. Han var fantastisk! Det är häftigt hur man kan bli så överraskad. Han har inte tränat på sin dans en endaste gång här hemma utan har bara haft träning en gång i veckan. Och sedan kliver han upp på scenen och briljerar! Oj vad stolt man blir då. Jag har så klart förevigat detta med filmkameran!

På kvällen kom Dan och Anna hit. Vi käkade lasagne och drack gott. Sedan hade jag och Anna en kul kväll i stan. Den nya nattklubben var inte så bra som jag hade tänkt mig, men det var himla kul att återvända till de gamla Arena-lokalerna där vi spenderade många tonårskvällar. Bästa minnet därifrån är studentnatten!

Igår var en riktig slappardag. Gjorde i och för sig ringjobb i några timmar men för övrigt hade vi det bara lugnt och gött. Avslutade helgen med fjärde Johan Falk-filmen.


Kommentarer
Postat av: carro

så P dansar?! vad dansar han? bra där. han kommer älska att ha det på film - iallafall när han blir äldre. jag önskar att jag hade fler filmer från mina framträdanden. har bara kanske 8 st eller så, o jag älskar dem :) MINNEN!

2009-12-07 @ 13:50:02
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback