Juldagen i bilder

2009-12-26 23:23:54 Högtider
» Kommentarer(1) «




Innan vi åkte till Becca & Åke på fest så åt vi lutfisk hemma hos mina föräldrar. Lämnade sedan vårt gossebarn hos dem och fick skjuts av pappa in till stan. Albin var på gott humör hela gårdagen och var jätteglad över att åka till mommo, som han kallar båda mina föräldrar för eftersom han inte kan säga morfar eller moffa än.

För övrigt är Albin helt tokig i traktorer och andra fordon nu. Taaaakkttooo!! säger han stup i kvarten. Hihi. Han är också överförtjust i helikoptrar och flygplan. Många roliga ljud som kommer från hans lilla mun när han leker med sina helikoptrar och allt vad det är. Det är så fascinerande att höra hur han lär sig nya ljud och nya ord. För att inte prata om allt han förstår. Jösses. Han förstår verkligen i princip allt vi säger ju och vad vi menar med det vi säger. Men liksom de flesta barn är han bra på att slå dövörat till när det vi säger inte passar honom ;)



Hemma hos Becca & Åke fick vi oss en trevlig överraskning efter några glas vin och burkar öl. Det visade sig att Åke är superbra på att spela gitarr och sjunga. Oj, oj, oj säger jag bara. Himla fin röst!


Jag (inte helt nykter), Becca & Jenny.


Grabbarna i väntan på taxi. Vad Åke håller handen över kanske vi inte ska grubbla för mycket på?!


In i dimman!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja tomte med vigselring kan ju få en lite misstänkt :) hi hi!

2009-12-27 @ 10:52:07
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback