Julklappar

2009-12-26 21:19:08 Högtider
» Kommentarer(1) «


Trots att jag inte önskat mig något till varken mig eller barnen, mer än en pulka till Albin, så fick vi massa fint. Här är några av de julklappar vi fick.

 
Albin fick fina och praktiska Polarn O. Pyret-kläder från mormor och morfar. Och ett par Vincent-ulltofflor.


Här är några av leksakerna som Albin fick från oss och släkten.


Nattlinne & underkläder från älsk ♥. Snygga leggings från mamma.


Gosiga mysbyxor och tofflor från älsk.


Finfin tröja från mina föräldrar.



Albin fick även pulkan som vi hade önskat till honom och pengar från min mormor. Förutom de fina kläderna från älsk gav han mig även en årsprenumeration på min favorittidning mama.




Kommentarer
Postat av: Sara

Ser ut som riktigt bra julklappar! =)

2009-12-26 @ 22:36:30
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback