Veckan som gått

2009-08-08 17:08:17 Vardagsbabbel
» Kommentarer(2) «


Har inte suttit alls många minuter vid datorn den här veckan. Det har varit full rulle.





Det har varit fint väder hela veckan så vår pyttelilla trädgård har varit välanvänd. Titt som tätt har vi fått besök av en igelkott som bor under grannarnas altan. Albin och hans storebror har konstaterat att igelkotten gillar äpple och vattenmelon.


Snusse i sin snygga piké som han har fått från Jessie & Johan

Det har varit sköna soliga dagar men tyvärr så har jag inte frisknat till från öroninflammationen helt. Har fortfarande ont i halsen från och till och känner mig sliten. Jag är en soldyrkare men nu när jag är förkyld känner jag inte alls för att sola. 



En av kvällarna när N kom hem från jobbet vid tiotiden hade vi Flygande Jacob som sen middag.

Igår hade vi grillkväll tillsammans med några av de närmaste vännerna och ikväll ska vi på kräftskiva hos B & Å.

Trevlig lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej Kompis!



Såg att du ville ha lamellgardiner. Va hos mormor igår och hon hade köpt såna på halva priset för 899:- 3x3m. Vill du kan jag kolla var det va hon hade köpt dom. Blev skit snyggt faktiskt. Tydligen skulle det kosta 5.000:- om man köpte det hos nån firma som höll på med sånt där.



Kram

2009-08-09 @ 09:08:12
Postat av: Måsbarnet

Marcus: Ja, kolla upp det om du får tid vännen! Toppen! Stor kram

2009-08-09 @ 12:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback