Snussiga barn

2009-08-12 14:57:17 Vardagsbabbel
» Kommentarer(0) «


Vaccinationen gick bra! Sprutorna kändes ju knappt. Skulle egentligen bara ta en spruta men blev rekommenderad (lurad på pengar?) att även ta sista sprutan mot Polio som man tydligen bör ta i vuxen ålder.

När det kom på tal att jag skulle ta två sprutor blev jag helt vimmelkantig och gråtfärdig, men när jag väl hade upplevt den första vaccinationen tyckte jag att det vara lika bra att passa på att få en spruta till i armen. Haha. Tänk vad onödigt det är att oroa sig i förväg. Men sån är jag. Har alltid varit och kommer säkert alltid att vara.

Tredje dagen på dagis har även den gått galant. Idag var det utelek på schemat!

Guu vad de är snussiga alla barnen. Jag kan bara inte låta bli att få mammakänslor för dem alla!

Vill du gungeligunga Viggo? Det är klart jag gungar på. Wow vad högt du vågar gunga, det skulle aaaaldrig jag våga.

Några minuter senare.

Oj, oj, oj lilla Wilma, akta så du inte trillar ner därifrån. Jösses vad du är söt, en riktig liten sessa.

Osv. ; )

Nu är det städdax och ikväll ska jag och älsk käka kräftor och gå och lyssna på en stand up komiker tillsammans med grannarna.

Måsbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback