Min lilla bonnpöjk

2009-08-30 21:38:04 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «



De tre Annorna på väg till BMB

Kom hem vid halvtretiden i natt efter en kul kväll.
Käkade hamburgertallrik hemmma hos AG innan jag gick hem och la mig.

Idag har jag, N och barna tagit med svärmor till Lillerudsdagarna. Albin var helt till sig när han såg alla djur, han blev även ett fan av traktorer och skördetröskor. Framtida bonnpöjk??
Inte riktigt vad jag hade tänkt mig ;) men om det gör honom lyckligt så visst.

  
Klicka för större bild






Kaninen fick både klapp och puss av Albin.






Kommentarer
Postat av: carro

Dansgalan var helt fantastisk. Och Jonas Gardell vad jättebra. Och alla dansare..ujujuj!



Nämen, ska lilla Albin börja dagis. Oh vad roligt. Vad ska mamma Anna göra då? =) Vad ska du jobba med? Ngt nytt?

2009-08-31 @ 17:02:17
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback