Bajschock och svårt-att-sova-jobbigt

2009-08-03 21:43:42 Underbara barn
» Kommentarer(0) «


Snacka om bajschock idag när Albin efter många om och men gjorde nr 2. Han hade skruvat runt som en borr mellan mig och N hela natten och under förmiddagen var han en riktig gnällspik. Supertrött men kunde inte somna.

Sedan kom bomben. Ja, bajsbomben alltså...

Tur att det finns dusch att spola av nybajsade barn med!

Dagen har fortsatt i gnällspikens tecken. Och nu 21.40 sitter mitt barn här på golvet intill mig och gnyr. Han har sovit cirka en timme i sin säng men när han vaknade och upptäckte att jag inte var där i hans rum var min fritid slut.

Strax kommer älsk hem från jobbet. Puuuh.

Måsbarnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback