Sommardagar i april

2009-04-30 11:20:48 Vardagsbabbel
» Kommentarer(3) «


Hörde på nyhetsmorgon att sommaren har kommit till södra Sverige.
Tror de sa att definitionen av sommar är att medeltemperaturen är minst 10 grader under fyra dygn.

Vet inte om det har varit riktig sommar här hos oss i västra Svealand ännu, men vädret har i alla fall varit underbart de senaste två veckorna. Så när jag inte har jobbat har jag, familjen och vännerna varit utomhus i stort sett hela tiden.


Albin har bekantat sig med vår gräsmatta

 
Söta Nova har hälsat på


Albin 9 månader & Nova 10 månader


I lördags var vi på utflykt. Tittade på bondgårdsdjur, var i lekparken...

 
...och fikade ute i det gröna. Det var jag, Albin, P och en av hans kompisar och
AG och hennes systerdotter som tillbringade dagen tillsammans.


I söndags satte vi upp studsmattan som P hade hos mina föräldrar förra sommaren.



Kommentarer
Postat av: Inger

Halloj!



Visst är det härligt med sommar i april. Fast idag har jag fått hålla mig inne, tyvärr.



Vi har bjudit in gäster till ikväll men min Albin har fått feber (38,8)och jag har inte fått fatt i gästerna. Så jag vet inte hur det blir.



Bloggsvar: Tack :)



Ja bloggen stjäl verkligen tid. Samtidigt är det ju roligt. Men jag tror att jag kommer att strunta i datorn ibland när jag har "egen tid" och plocka fram målargrejorna istället. Det ena behöver ju inte utesluta det andra!



2009-04-30 @ 12:00:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/13829/
Postat av: Jennie

Vad mysigt ni haft det! Här åker vi till mina föräldrar över helgen. Ska bli skönt. Är inte hemma så ofta... Kram

2009-04-30 @ 12:17:01
URL: http://melkersmamma.blogspot.com
Postat av: carro

ja i gbg har det nog varit sommarvärme. denna vecka har varit fantastisk. nu är jag inne och svalkar v mig lite innan jag ska sätta mig i solen igen :) jobbar på brännan för fullt.



ska ni fira valborg vid någon mysig brasa ikväll?

2009-04-30 @ 15:14:03
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback