Morgonzoo

2009-04-21 08:54:43 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Det är lite av ett zoo här hemma på morgnarna. P är som den där björnen som alltid verkar vara i ide och som helst inte vill visa sig alls. Han drar gärna täcket över huvudet när jag väcker honom. Albin liknar (till sättet) en liten snabb apa som vägrar erkänna att han är trött, så fort han vaknar står han upp på alla fyra och är på god väg att kasta sig ur sängen (min och älsklings). Efter några hyperaktiva minuter gnuggar han sig i ögonen och pillar sig på ena örat.

Jag, hmm... jag är en art som mår illa av trötthet men som ändå på något märkligt sätt får allt (som har med barnen att göra) gjort. Jag tror bestämt arten kallas mamma.

Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: Sara

hi hi, roligt skrivet!

2009-04-21 @ 14:48:21
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback