Första gången i en gunga

2009-04-01 22:36:11 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «




Vilken galet underbar dag det har varit, om man bortser från det jag skrev om i mitt förra inlägg. Jag mår så himla mycket bättre när det är soligt och varmt. Och det bästa av allt, Albin har också varit hyffsat pigg och glad idag.

När N kom hem från kursen tog vi en promenix och hämtade P vid skolan. Gick till lekparken i Folkets park, där P och en av hans kompisar lekte en stund. Och som ni ser fick Albin gunga för första gången i sitt liv. Så gulligt.
Som ni ser trivdes han bra i den där gungan.


 
Snutte gungar på sin lillebror.



Snutte åker linbana. Ja, jag erkänner - jag åkte också ett par gånger ; )


Kommentarer
Postat av: Katja

Så härligt det ser ut, var verkligen kanonväder idag!

2009-04-02 @ 00:09:56
URL: http://lillagrodden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback