Förkylningen från helvetet + Lottie Knutsson i mjukisdress

2008-12-03 07:55:50 Vardagsbabbel
» Kommentarer(1) «


Poff sa det i förrgår kväll, så blev jag sjuk. Förkyld som in i h*lvete. Och typiskt nog var jag ännu mer förkyld igår när jag skulle på Lottie Knutsson- föreläsningen om kriskommunikation. Jag vägrade ju missa den som tur är, Lottie var superbra!

Innan hade jag föreställt mig henne i kritstrecksrandig kostym och elegant fixat hår, och tänkt mig hennes utseende så som hon såg ut i tidningar och tv under året som tsunamin förstörde delar av Sydostasien. Men in på scen kommer en osminkad, helt ostylad Lottie Knutsson i en hängig mjukisdress och säger att flyget hit hade blivit försenat.

Misstänker att det där med mjukisdressen var ett retoriskt knep! Kul var det i alla fall och trots mjukisdressen var hon grymt proffsig. Tack för kloka ord som ALLA företag behöver tänka på!

/Måsbarnet

Kommentarer
Postat av: carro

den föreläsningen skulle jag också velat gå på. väldigt intressant förstår jag!



det är klart att ni har mkt inplanerat..stannar ni söndag också eller? vi får höras och bestämma när det närmar sig. jag bor ju så centralt nu så det är lätt att ta mig i princip vart som helst. vart ska ni bo? åh, jag längtar också. saknar dig.

2008-12-03 @ 15:15:47
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback