Barnkläder säljes: McKinley vinterjacka strl.130 & PO.P vindtät fleecejacka strl.122

2008-12-30 22:57:00 Barnkläder
» Kommentarer(0) «



P har vuxit som bara den sedan förra vintern. I januari köpte vi denna snygga McKinley-jacka som har toppenkvalitet. Han hann inte använda den alls många gånger. Vi köpte den i storlek 130 och trodde att P skulle kunna ha den även den här vintern, men icke sa nicke - nu behöver han ha minst 134- 140 i storlek. Köper till och med 146- 152 om jag köper något till honom nu. Så med sorg i mitt hjärta säljer jag nu denna vinterjacka som är både vindtät och vattenavvisande. Den har avtagbar huva och är mycket väl anpassad för lek utomhus i både regnigt , blåsigt och snöigt väder. Den ser ut som ny.

Uppdatering: Har även ett par Everest täckbyxor i svart, som passar bra till jackan.
Vid intresse, maila mig så gör vi upp ett bra pris för jackan och byxorna.





Å jösses vad jag älskar den här underbara vindstopper-fleecetröjan från Polarn O.Pyret. Vi köpte den för ett par år sedan, men trots att P har använt den flitigt så är den som i nyskick (det enda som är slitet på den är den lilla reflexen som hänger i dragkedjan). Otroligt bra kvalitet och så himla praktisk! Perfekt året om: Som jacka på våren, som fleecetröja på sommarkvällarna och som skydd mot vind då man åker båt, som mellanlager både höst och vinter. Den är i storlek 122, men är som de flesta PO.P-kläder stor i storleken. P har har haft den fram till 9 års ålder.


N & P på Korfu

Maila mig på [email protected] om du är intresserad av någon av dessa plagg.

OBS! Plaggen kommer från rök- och djurfritt hem.

Måsbarnet

Trackback